Retail

Eén interieurverzorgster en één plan voor al uw retail vestigingen

We stellen onze diensten ook ter beschikking voor retailers. Alle magazijnen altijd schoon en de rekken ten alle tijden welgevuld, zonder dat u er als bedrijfsleider of facilitair manager moet naar omkijken: het is de droom van elk ondernemer. AYCC kan hem voor u verwezenlijken en zorgt voor een optimale werk- en klantbeleving. U laat ons uw kwaliteitseisen weten en wij doen al de rest op maat van uw wensen: van hospitality cleaning tot (preventieve) onderhoudsklussen. Bovendien kunnen we dat tegelijkertijd in verschillende vestigingen: onder één en hetzelfde brand, binnen één concept, met één contactpersoon. All you can clean is uw totaaloplossing, uw persoonlijk schoonmaakbedrijf.

Ook als u een winkel of warenhuis heeft of uitbaat, kunt u rekenen op de hulp van All you can clean. Winkels en warenhuizen vragen eveneens een speciale aanpak op het vlak van schoonmaakwerken. Zo moeten die perfect gedaan worden om uw klanten zo goed mogelijk te kunnen bedienen. Ook de schoonmaker zelf moet presentabel zijn om tijdens uw openingsuren professionaliteit uit te stralen. Herkenbare kleding en een continue aandacht voor de aanwezigheid van winkelend publiek, het zijn slechts enkele van de troeven waar All you can clean mee uitpakt.

Het doel? Uw winkel of warenhuis schoonmaken, zonder hierbij uw klanten te storen! Onder andere in de retail is schoonmaak erg belangrijk. De winkel moet er altijd uitnodigend en verzorgd uitzien. All you can clean past, om dit te bereiken, een vernieuwende aanpak toe. Het primaire doel is om uw winkel voor klanten zo aangenaam mogelijk te maken, en dat binnen het budget dat u beschikbaar heeft gesteld. Flexibiliteit staat bij retail centraal. All you can clean helpt u daarom 27 op 7. Hierdoor kunt u zelfs op koopavonden of in het weekend op onze service vertrouwen. Of u nu schoonmaakwerkzaamheden wilt doen, sneeuw wilt wegschoppen of zout wilt strooien voor uw zaak!  

Hoe gaan wij bij winkelschoonmaak te werk?

All you can clean geeft u schoonmaakadvies met het oog op de aandachtspunten waar de klant op let. Enkele goede voorbeelden van factoren die wij meteen aanpakken zijn onder andere het schoonmaken van van stofgevoelige ruimtes (van paskamers tot hoge ornamenten en spiegels). Hierbij wordt logischerwijs gebruik gemaakt van specifiek voor retail ontwikkelde middelen en materialen. Plastic zakken voor het verzamelen van vuil en stof, een vrijwillige aanbiedingsgerichte controle van tassen en kleding (waar het personeel aan meewerkt), het verzamelen van verloren alarmtags, enzovoort. Het zijn allemaal zaken waar All you can clean u bij kan helpen. Mede dankzij deze aanpak blijft uw zaak schoon én kunt u zelfs winkeldiefstal tegengaan! 

De medewerkers van All you can clean zijn duidelijk herkenbaar door het gebruik van moderne bedrijfskleding. Op die manier blijven wij altijd in uw zicht en kunnen wij goed ons werk doen. Ook is het voor de medewerkers verplicht om een geheimhoudingsverklaring te ondertekenen tijdens de bezettingstijden van uw zaak.

Heeft u een vraag?

    "Professional and good service. Regularly checks whether everything is going well, points for improvement are immediately taken up!"
    Naomi
    Manager.
    4/5